Bravo bra bra åh bravo

 
Visst är det vågigt och svängigt och inte alls tip-top jämt. Men kom igen kom igen vi dansar du dansar bra om du vill. Jag har det i mig och du kan få lite för jag har överskott över övergång mot en framgång. Kom igen vi dansar du dansar vi dansar bra. Jag har saknat gunget. Det svajar ibland. Skakar. Rasar. Vi bygger om vi bygger upp och vi dansar bra. Bra bra bra bra bravo. Vi dansar och det kommer bli bra bra bra vi kommer bli bra
 
Åh det svänger så skönt plötsligt här på andra sidan. Sen blir det skymning och dystert, men det blir ljust igen igen och igen. Det kommer bli bra. Det är bra. Det har alltid varit bra.
 
Bravo bra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0